Melinda gillar snön ;)

Melinda har inte sovit så bra nu i 2 nätter. Vaknar och ska studsa och vägrar somna om och hattar, skriker och gråter i tid och otid medans Celina sköter sig och sussar så fint. Undrar om d e en utvecklingsfas. 2 tänder har precis brutit igenom på henne så ja vet inte om det har med det att göra. Hon kör slut på oss 2 samt sig själv ju. Halva dagen idag har hon varit så himla gnällig. Tanken va att vi skulle gått ut i förmiddags men det blev inte så då Melinda va ganska omöjlig med vad jag än gjorde så jag fick henne att somna till slut och vi sov i ca 2 h jag, Melinda och Celina ;) 
 
 
 
Efter vi sussat och att barnen blivit tankade så gick vi ut i snön och Melinda älskade att va ute i snön ;) Glömde dock min mobil inne så blev inga bilder på henne idag i snön men kul hade hon och Celina sov ;) 
 
 
 
Jag får på mig mina vinterkläder nu minsann så dem invigdes idag i kylan och snön ;) 
 
 
 
 
 
 
Och här kommer dagens bild på Melinda ;) 
 
 
 
 
 
 
Och dagens bild på Celina ;) 
 
 
 
 
 
 
Mina älskade små döttrar ni är mitt allt                                c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0