Klapparna köpta ;)

Jag och Celina va på Väla idag och köpte alla julklapparna så nu är dem fixade ;) Jag har precis suttit och slagit in dem med ;) Till Melinda köpte jag detta ;) 
 
 
 
 
 
 
En Xylofon e med köpt samt en Godnattbok till Melinda ;) Julklapparna är till barnens 3 kusiner dvs Liam, Lova och Milo så det va inte många klappar att fixa iaf ;) 
 
 
 
Detta köpte jag med idag som behövdes ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Denna fick Celina idag ;) 
 
 
 
 
 
 
Melinda fick dessa sakerna ;) Celina kan ju ha 2 av dessa sakerna sen iaf ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Känner mig så duktig som fixat allt idag ;) * klappar mig själv på axeln * Per och Melinda mötte upp oss sen så ja kunde fixa en tung julklapp ;) Vinterdäck rök på Saaben idag med  ;) Dop present köptes med till Milo idag ;) 
 
 
 
Allt e nu klappat och klart                           c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0