Första snön!

Dock bara snö så d täckte delar av marken men ändå =P  Har bara haft mys hela förmiddagen här hemma och sovit en bra runda allihopa sen gick vi ut en runda på eftermiddagen när båda barnen blivit tankade ;) Blev en runda ner till ankorna bara då Melinda va för trött för att leka så vi gick in efter ankorna. Nån minus grad har d minsann varit idag med =O 
 
 
 
 
 
 
Igår va vi förresten på Ikea och köpte en del saker till Celina till hennes spjälsäng samt en del annat vi va tvugna att köpa nu till hela vår familj så d e skönt att allt det är gjort nu ;) Det enda jag måste ha nu är en större skötväska då den ja har e så liten och otymplig och jag behöver en större till båda barnen så man slipper hatta med en extra väska mm =/ 
 
 
 
Innan vi for till Ikea igår körde vi till barnens farmor ett tag och åt middag där bla och Farmor fick mysa med barnbarnen ;) 
 
 
 
 
 
 
Både Melinda och Celina älskar att åka bil och dem sover så sött i bilen  ;) 
 
 
 
 
 
 
Nu ikväll har mina vänner Kent och Madde varit här och haft mys med Melinda och Celina ;) Har haft en mkt trevlig kväll med dem ;) Tack så mkt för trevligt sällskap och barnen tackar så mkt för presenterna ;) 
 
 
 
Madde tog två bilder på mig och lilla Celina idag minsann ;) Har ju ingen bild på bara oss två ju =O Får ta fina bilder på mig och barnen en dag med samt på hela familjen ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Och nu ska jag mysa med en st sovandes Celina                   c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0