Celina blir 1 månad idag ;)

Tiden går så fort och Celina är redan 1 månad gammal idag =O Hon har börjat le lite smått nu och haft några ljud för sig ;) Längtar så tills hon ger svars leenden på riktigt och jollrar riktigt ;) Vädret har varit kasst som vanligt i den skånska vintern så vi har bara varit inne idag med =/ Jag har dessutom en väldigt dum rygg nu och har väldigt ont och det enda som hjälper har jag inte ngt av och det är smärtstillande. Har provat så mkt under dessa 10 åren och det enda som hjälper mig är smärtstillande. Lär bli ryggläge nu iaf då inget hjälper =( Önskar mig en ny rygg i julklapp tomten =) 
 
 
 
Min stora bebis Melinda leker ofta bebis numera sen Celina kom ;) 
 
 
 
 
 
 
Och här sussar vår 1 månads dotter Celina så sött ;) 
 
 
 
 
 
 
Ryggen värker, barnen sover och sängen kallar på mig och den lär va min bästa vän nu ett tag med denna rygg =( 
 
 
 
Snälla tomten ge mig ngt för min rygg                 c",)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0