Bus hos Lena & Micke ;)

Jag och töserna va hos Lena och Micke idag så Melinda fick busa av sig med Jonathan ;) Eric e på G att lära sig krypa så än så länge e han stilla men han e huligan redan så han och Melinda passar bra ihopa  =) 
 
 
 
Tack för en trevlig eftermiddag mina vänner ;) Tack för bärselen ;) 
 
 
 
En st busande Eric i gåstolen ;) 
 
 
 
 
 
 
En st Melinda som skrattar som satan fast d ser ut som att hon gallskriker =O 
 
 
 
 
 
 
En st Jonathan som myser med en st Celina ;) 
 
 
 
 
 
 
Och här leker Melinda och Eric så fint ;) 
 
 
 
 
 
 
Känns som att jag börjar bli sjuk och ja hoppas verkligen inte det för om 1 vecka är det Jul och då SKA vi va friska alla =O 
 
 
 
Avslutar dagens inlägg med mina 2 flickor sovandes vid/på mig ;) 
 
 
 
 
 
 
Goodnight                                 c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0