4 kg tung nu ;)

Va på BVC igår och nu väger Celina 4 kg och är 53 cm ;) Helt sjukt att hon blir 1 månad nu om 4 dagar! =O Hon e liten än så länge med sina 4 kg så vi får se hur sabbt hon går upp i vikt jämfört med Melinda ;) 
 
 
 
 
 
 
Och här ville Melinda ligga och mysa med Celina ;) Sötnosarna ;) 
 
 
 
 
 
 
Vi har sagt att vi inte ska köpa julklappar till varandra men jag har köpt detta silverhalsband med silverhängen till Per som han fick igår ;) Är ju inte nån riktig julklapp då han inte får det på Julafton *ler* 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
E väldigt kallt här nu om dagarna och märkligt nog ligger snön kvar här =O Blir mkt bad fr oss alla nu när kylan har satt sina spår hos oss och här e badtjejerna ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ni som träffat Celina har sett hur mkt hår hon har och här är en bild på henne uppifrån så ni kan se hennes kaluffs ;) 
 
 
 
 
 
 
Idag har vi varit nere i stan och fått köpt en lampa till barnens rum ;) Riktigt fin lampa så jag längtar tills vi får upp den ;) 
 
 
 
 
 
 
Fick hem kläder som beställts från H&M med idag ;) Vars en sak till oss 3 tjejer blev det därifrån ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Har haft en nedrans huvudvärk hela dagen som inte gett med sig så det ska bli skönt att få sussa snart ;) Ska krypa ner i soffan med en st Celina sussande på mitt bröst och en st Zazzi bredvid mig och mysa tills jag somnar ;) Hoppas jag mår mkt bättre imorn ;) 
 
 
 
Ha en trevlig Lucia alla                          c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0