1 månads kontroll ;)

Celina vägde idag 4220 gram och va 53 lång ;) Sakta men säkert går hon upp i vikt och hon ligger på kurvan ;) Inte för att man ska bry sig om den där kurvan dock =O Ska bli kul att jämföra med Melinda hus dem växer och utvecklas mm ;) Melinda va tidig med allt och Celina har än så länge bara gett oss få små leenden nu sista tiden och Melinda började le redan när hon va 2 veckor. Längtar så tills hon ger massor av svarsleenden ;) 
 
 
 
Senaste dagarna har jag inte mått så bra i min dumma rygg så ja har bara legat i princip =( Va hos läkaren igår och fick ut tabletter mot värken men tycker inte dem hjälper tyvärr =( Kan inte träna ryggen heller då d gör för ont och ja kan dåligt röra ryggen alls eller lyfta. Min läkare ska ringa mig nästa vecka och kolla om d hjälper men än så länge känner ja ingen skillnad alls utan ja har samma värk =/ Dum som jag är så e ja igång lite då och då annars förfaller hemmet och barnen =( 
 
 
 
Nu till lite annat lite roligare =) Fick installerat diskmaskinen idag och lampan i barnens rum ;) Lampan blev riktigt fin i rummet och diskmaskinen tar hela diskbänken =P 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Värk är inget kul, speciellt inte till jul. Go away pain!                       c",)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0