Sköna Augusti ;)

Underbart varmt och skönt har vi haft igår med ;) Melinda va själv på dagis i 2 h så jag låg ute och hade mys i gräset och kopplade av helt ;) Hon klarar dagis galant och dem tycker hon e så lätt och framåt så det känns så kul att höra ;) 
 
 
 
Här sitter hon och vaknar till liv på morgonen innan dagis till tecknat ;) 
 
 
 
 
 
 
Och detta va min utsikt igår när hon va på dagis ;) 
 
 
 
 
 
 
Efter dagis va hon tröttis så hon sov minsann i över en timme hemma med Zazzi så jag kunde sköta med en massa viktiga papper och annat som ja va tvungen att fixa ;) Kan inte få nog av Melinda och Zazzi ihop ;)
 
 
 
 
 
 
Vädret va så fint så vi gick ut till ankorna sen och va ute och gungade och studsade runt lite här och var ;) 
 
 
 
 
 
 
Dem stora fiskarna ;) Finns massvis med små bebis fiskar där med ;) 
 
 
 
 
 
 
Denna underbara fina blomma finns vid vår parkering i en buske ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Och här e Mellis på väg mot gungorna ;) 
 
 
 
 
 
 
Hittade denna gamla fina bild på Calibra med hans syskon när jag gick igenom lite pärmar igår ;) Saknar dig Calle gubben =( Önskar du fanns kvar hos oss <3 Calibra sitter längst ut till vänster. Gör så ont i mitt hjärta att du inte finns kvar ska du veta och jag hoppas du har det bra med din lillebror Turbo. Gråter ofta av saknaden efter dig och jag försöker att gråta  när jag är själv så Melinda slipper se mig ledsen.
 
 
 
 
 
 
Idag är det moln och grått och det har kommit lite smått med regn så det blir en inne dag idag och bara mysa ;) Melinda myser med Zazzi till och från och varvar det med att mysa med mig =) 
 
 
 
My tears will never dry for you Calibra och Turbo                                     c",)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0