Mysdag på förhöst vädret =P

Har varit skumt väder idag med massa regn i förmidaggs sen sol och små varmt sen blåsigt och molnigt =P Jag och Melinda har bara varit hemma och haft mys idag ;) 
 
 
 
Efter dagis va hon såhär trött =P 
 
 
 
 
 
 
Och lite favoritmysbilder på mina 2 älsklingar <3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Har minsann varit flitig idag och lyckats göra middag! Det ni! Det är inte lätt med en Huligana som ska riva allt överallt så fort jag fixar med ngt som tar lite tid =P Hon satt och åt banan och annan frukt i början sen blev hon otålig och ville inte sitta fast i stolen så då rev hon halva köket =P 
 
 
 
Korv stroganoffen blev väldigt uppskattad ;) Jag matade henne med några skedar sen tvärade hon och då gav jag henne tallriken och skeden och då åt hon minsann men det kom klart en del i knät och på golvet men hon åt och va överlycklig över att få äta själv ;) Hon är yngst på dagis så nästan alla andra äter ju själv och det vill hon med göra ju ;) Hon har inte direkt velat bli matad på dagis alls så där har hon ätit själv med händerna och lite med sked ;) Så duktig hon är som vill lära sig äta själv ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu blir det minsann att hoppa i loppelådan                              c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0