Melindas 1 års present från oss ;)

Melinda fick en trehjuling i present av oss som 1 års present samt en egen garderob med byrå samt hylla från Ikea ;) 
 
 
 
Jisses viket slagsmål ja hade först med hennes cykel men sen så lugnade jag mig och fick minsann ihop den helt SJÄLV ;) Det ni =P Beskrivningen hade skumma bilder så det blev så fel så ja fick tänka ( vilket jag sällan gör Haha =P ) sen blev det rätt ;) 
 
 
 
Här har vi en glad 1 åring på sin cykel ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hon undersöker den noga och va överlycklig över denna presenten ;) Va glad jag blev över att hon blev så lycklig över sin cykel ;) 
 
 
 
Grattis min älskade dotter ;) Utan dig, Zazzi och Knoddas är jag ingenting                    c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0