Melindas 1 års kalas ;)

Har haft en riktigt trevlig dag idag med massa fix inför Melindas kalas med hela familjen Claesson som hjälpte oss att fixa inför kalaset ;) Tackar er tusen gånger till för all hjälp ;) Utan er hade kalaset inte blivit så bra ;) TACK ;) 
 
 
 
Vi blev totalt 25 personer här och vi va bara dem närmaste i familj och släkt ;) Vi e ju 6 helsyskon med respektive men mina 2 yngsta brödrar va inte här idag. 
 
 
 
Här har vi bild på hennes goda tårtor ;) Tack Isabella för att du fixade så goda tårtor <3 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Lite bilder på gästerna innan vi sjöng för henne och åt tårta ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
På bilden nedan ser ni Tobbe en bror till mig och hans flickvän Vanja ;) 
 
 
 
 
 
 
Och här kommer dem klassiska bilderna på en 1 åring som äter tårta på sitt kalas ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Sista bilden är min mamma med på bilden ;) 
 
 
 
Min svägerska Lina med lille Milo ;) 
 
 
 
 
 
 
Pers mamma Sirpa ;) 
 
 
 
 
 
 
Zazzi va med på ett hörn hon med klart ;) 
 
 
 
 
 
 
Roger en bror till mig han med som e gift med Lina ;) 
 
 
 
 
 
 
Per fastnade minsann med på bild =P 
 
 
 
 
 
 
Här har vi min kusins sambo Mattias med deras son Benjamin och därefter sitter min Mummo och sist men inte minst min moster Sirpa ;) 
 
 
 
 
 
 
Och här har vi Ukki på bild ;) 
 
 
 
 
 
 
Hela Familjen Claesson samlad ;) Fredrik, Mona, Christoffer, Isabella och Madeleine ;)
 
 
 
 
 
 
Vanja och Tobbe igen och min kusin Helge ( Helena ) som är sambo med Mattias och dem har sonen Benjamin och om 1 månad har hon BF ;) 
 
 
 
 
 
 
Kladdiga Melinda med mamman sin <3 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Lite bilder från presentöppningen ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Här i mitten har vi minsann min pappa på bild och d sker inte ofta då han jämt har handen för ansiktet ;) 
 
 
 
 
 
 
Söta bilder på Melinda i sin fina klänningen och nästkusinen Benjamin e med på några bilder ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
En fin bild på oss två <3 
 
 
 
 
 
 
Myser hos morfar ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Syrrans sambo Johan med Melindas kusin Lova ;) 
 
 
 
 
 
 
Syrran Kajsa med lille Milo ;) 
 
 
 
 
 
 
Fick ta lite tjockis bilder på mig och min kusin Helena på våra gravidmagar ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Och sist men inte minst lite bilder på vad hon fick idag ;) Lite kläder, en postlåda, servis i porslin, kalle Anka mjukisdjur och pengar ;) 
 
 
 
 
 
 
Detta bordet fick hon med i present idag ;) 
 
 
 
 
 
 
Melinda inspekterar sin garderob ;) 
 
 
 
 
 
 
Man blir helt slut och trött efter ett kalas med massa folk och allt därtill så Melinda somnade så fint bredvid mig i vår säng när vi låg och hade mys ;) 
 
 
 
 
 
 
En present är inte med hit idag men den kommer om några veckor och det är en Jättestor sittsäck från märket Big Bertha i Limegrön färg som hon får av mina föräldrar och av Pers syster med familj ;) Ska bli kul att få hem den så vi kan sitta och mysa i den jag och Melinda ;) 
 
 
 
Tack alla för att ni ville fira Melindas dag med oss                       c",)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Angelica

vilka härliga bilder Malin :) Det är så roligt att se ^^
ÄLskar Melindas klänning, vart har ni hittat den?
Kram på er båda :)

2012-08-27 @ 06:00:33
Postat av: MalinOpel

Tack ;) Ja d va kul och mysigt igår ;) Klänningen köpte jag på Tradera för längesen som bättre begagnad så den finns säkert inte i butik alls nu =/ Kram

2012-08-27 @ 09:51:05
URL: http://MalinOpel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0