Melinda klarar dagis galant ;)

Melinda har fått stående ovationer från personalen på dagis och har skött sig utmärkt när hon va själv i 1½ timme utav 2 timmar idag ;) Hon e ju en tjej som e väldigt framåt och igång hela tiden så det tvivlade jag inte alls på ;) 
 
 
 
Här kommer lite bilder från miljön runt hennes dagis samt lokalerna på hennes dagis som heter Duvungarna Pelle Mys ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Byggnaden på bilden bakom träden är hennes dagis ;) 
 
 
 
 
 
 
Och lite innebilder kommer det här ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Imorn ska jag va där mellan 10 och 12 med henne och då ska hon äta middag där ;) 
 
 
 
Igår va jag och Melinda i Munka hos mina päron och hade mys i solen ;) Varmt som bara den har vi haft nu och det har legat på nästan 25 plus och bara sol och ingen vind ;) 
 
 
 
 
 
 
På en kick klättrade hon minsann uppför denna poolstegen =P Hon va nästan längst upp innan ja tog bilden och flyttade ner henne och hon klättrade snabbt upp på första steget och satt där och dinglade med benen och hade kul åt sig själv =P Huligana som sagt behöver jag säga mer? =P 
 
 
 
 
 
 
Fick träffa brorsans son med igår, lilla Milo ;) Så lik han e Roger som bebis! Här kommer lite söta bilder på honom ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Här håller Per Milo ;) 
 
 
 
 
 
 
Melinda studsade runt som vanligt och va trött men ville inte somna alls och när hon åt middag sa det bara pang när hon va klar och då sov hon vid matbordet =) Blev dock ingen sån klassisk bild när dem ligger med huvudet i maten =P 
 
 
 
 
 
 
Va iväg och hämtade Lova på dagis med mamma och på vägen hem såg jag denna söta krukan utanför ett hus ;) 
 
 
 
 
 
 
Här sitter hon och bara njuter skönt i vår soffa och tittar på tecknat i sin pyjamas imorse innan vi skulle till dagis ;) 
 
 
 
 
 
 
Melinda sussar efter en tuff dag så jag ska mysa ner i soffan och bara va tänkte jag ;) Va hos Barnmorskan idag med och allt såg bara jättebra ut ;) Är i vecka 25+6 idag så nu e d inte jättelång tid kvar iaf ;) 
 
 
 
Chilling                                c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0