Kusinträff igår med ;)

Jag och Melinda studsade till mina päron igås med för att umgås och träffa mina långväga kusiner samt min faster ;) Och mina päron och syskon klart men dem ser ja ofta ju ;) 
 
 
 
Jag och Melinda följde med min mamma till Willys och handlade och hon mumsade på en vindruva i vagnen och studsade  ;) 
 
 
 
 
 
 
Vädret igår va molnigt men ändå smått varmt så vi va påklädda igår och Melinda studsade runt på altanen ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Fanns ju vissa galningar som skulle bada trots att solen sken med sin frånvaro som oftast klart =P Hehe ;) 
 
 
 
 
 
 
På dagis hade Melinda varit jätteduktig som vanligt och ätit fisk, potatis och remolad sås ;) I Munka fick hon äta kycklingfile och klyftpotatis själv samt denna choklad glasspinnen ;) 
 
 
 
 
 
 
Melinda va som vanligt överallt och ingenstans så jag tog inte fler foton än dessa igår men jag fick prata en del med mina kusiner och med min faster iaf och det är ju huvudsaken ;) Vill tacka er för 2 trevliga dagar och det va riktigt kul att få träffa er alla ;) Synd vi bor långt ifrån varandra bara men e tur man kan ses nån gång iaf ;) Får bli rik och skaffa privatplan så man kan hälsa på ofta ;) 
 
 
 
Här sitter mian kusiner Gunilla och Joakim och pratar och min mamma sitter i bakgrunden och flinar för fullt åt alla historier dem kom med ;) 
 
 
 
 
 
 
Idag har det varit regnigt men d börjar bli bättre nu så jag hoppas det inte regnar när jag ska hämta Melinda på dagis =P Per körde henne dit idag innan han stack till jobb. Regnade bra imorse när hon skulle till dagis så d va skönt han lämnade henne ;) Äger inga kläder som tåler regn alls =P 
 
 
 
Have a nice day                               c",)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0