Kusinen från England hälsar på!

Jag har en kusin som heter Gunilla som bott i England i 10 år iaf som jag såg senast för 3 år sen med hennes dotter Emma ;) Emma blev precis 7 år nu i Augusti ;) Dem bor på ett vandrarhem i Munka så vi va hos mina päron igår och vädret va kanon som vanligt så det blev massa bad och god mat och bus med alla ungarna ;) 
 
 
 
Melinda slocknade på dagis vid middagen då hon skulle gå upp 05.30 så va hon slut vid halv tolv så hon sussade när vi hämtade henne ;) Hon fortsatte sova när vi kom hem och sov i nån timme innan vi for till Munka ;) 
 
 
 
 
 
 
Per hade nog slagit sig då han kläddde av sig och BADADE!!! Det ni! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Mina kusiner Gunilla och Joakim samt Gunillas dotter Emma sitter i solen och njuter ;) 
 
 
 
 
 
 
Melinda va så himla tröt efter massa bus även här i Munka så hon somnade så sött på Gunilla ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Lille trötte Milo va med en liten sväng han med ;) Han sover så mkt så han e sällan vaken när jag sett honom. Lille sötisen ;) 
 
 
 
 
 
 
Nästkusinerna Emma och Melinda leker så sött ;) 
 
 
 
 
 
 
På denna bild ser vi min bror Linus till vänster och pappa i mitten sen en annan bror Tobbe till höger ;) Vi e ju 6 helsyskon så det blir många att hålla reda på ;) 
 
 
 
 
 
 
Här har vi min Faster Ingar och min kusin Joakim ;) 
 
 
 
 
 
 
Och här sitter Emma och myser hos mamma Gunilla ;) 
 
 
 
 
 
 
E så dålig på att ta bilder ibland och dessa va dem enda bilderna jag tog igår men ska träffa dem hos mina päron idag igen jag och Mellis ;) Per ska jobba idag så vi kör själva ;) Dem ska åka upp till Köping imorn där Ingar min faster bor. Dem kommer från Köping så Gunilla ska åka hem på riktigt några dagar om man säger så ;) Man får passa på att träffa dem när man kan och när dem väl e här ;) Helt underbara e dem allihopa ;) 
 
 
 
Melinda fick söt 1 års present från dem alla igår ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Melinda tackar så mkt för presenterna hon fick ;) Jättesöta och fina ;) 
 
 
 
Dagis halv tio till tolv sen blir d Munka igen                       c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0