Kingelstad osäkert idag! ;)

Jahapp ;) Jag och Melinda åkte tåg till Tågarp och blev sen hämtade i Tågarp för att komma till Lena, Micke, Jonathan och lille Eric då dem bor i Kingelstad ;) Melinda ÄLSKADE att åka tåg ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Har varit sjukt varmt idag och vi har haft det så mysigt idag i trädgården och badat pool och haft massa skratt attacker åt våra tokiga barn bland annat *hihi* Har haft en helt underbar dag med min underbara vän Lena <3 Tack Lena ;) Behövde detta ;) 
 
 
 
Melinda huliganade så hon fick va fängslad här en liten stund men d tyckte hon bara va kul =P Busunge =P 
 
 
 
 
 
 
Och självklart badade dem 2 små i bebispoolen en del i denna värmen för att svalka sig och svalka sina mammor som dem glatt plaskade på =) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hey!!! Inte ta bilder på mig när ja badar naken va? =P Coola allvarliga Eric ;) 
 
 
 
 
 
 
Mitt i allt bus och i hettan så sussade dem 2 så sött ett tag så kunde vi fika och äta under tiden och koppla av ;) 
 
 
 
 
 
 
Dricka i massor gick det åt idag i värmen och det är bra hon dricker så hon mår bra ;) 
 
 
 
 
 
 
Hum =P Här verkar hon va så full av dricka att hon måste hålla i sig när hon ska äta kaka *hehe* Mini tittar och väntar på att hon ska tappa kakan eller ge henne den =P 
 
 
 
 
 
 
Sitta fint på en barnstol det kan jag med göra mamma ;) 
 
 
 
 
 
 
Här har vi nästan hela Familjen Csurolyai ;) Jonathan va på bio med sin moster idag ;) 
 
 
 
 
 
 
Melinda lekte så fint med Mini och dem delade på att äta kakor, pinnar och annat gott med varandra ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Fina Eric i sin pyjamas redo för sängen ;) 
 
 
 
 
 
 
Tack underbara Lena för idag                                c",)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0