Ikea och TGR saker köpta ;)

Efter dagis idag så köpte vi hem kina mat och åt alla 3 sen körde jag ocg Melinda till Ikea för att köpa galgar till hennes söta garderob och kolla om man hittade annat kul vilket man alltid gör nästan =P Hehe ;) 
 
 
 
Detta blev det på Ikea ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Efter Ikea gick vi in en liten runda på Väla till butiken TGR för att se om vi hittade ngt till Melinda där och där hittade jag minsann dessa 3 ting ;) 
 
 
 
Nu kan Melinda shoppa hemma med denna kundkorgen ;) 
 
 
 
 
 
 
En liten söt ryggsäck till dagis hittade vi med ;) 
 
 
 
 
 
 
Här i denna soptunnan kan hon lägga sånt hon tuggat sönder =O 
 
 
 
 
 
 
Vädret idag har varit väldigt kvavt =P Inget skönt alls och hemma har vi bastu som vanligt så man e dutkigt svettig bara genom att knappt göra ngt =O Urk! Önskar mig ett hus med trädgård och det har jag sagt tusen ggr jag vet och d lär dröja länge innan jag eller vi har råd med hus =( 
 
 
 
Lets sweet together                   c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0