Hot hot hot =P

Puh! Idag slog sen sommar värmen till igen mitt mellan regndagarna =O Har varit riktigt hett idag och efter dagis va jag och melinda ute i 2 h och njöt i skuggan så vi kunde få svalka ;) E så sjukt varmt i vår lgh att vår svett bara rinner konstant bara vi sitter ner =( Önskar jag hade hus eller mark lgh så man kunde ha egen tomt och eget liv på den tomten ;) 
 
 
 
Melinda njuter för fullt i sitt rum och myser runt i denna tillfälliga myshörnan ;) 
 
 
 
 
 
 
Det va längesen vi va nere hos ankorna men idag hade vi gammalt bröd som dem fick av oss ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Melinda ville inte sitta i cykeln hela tiden klart så hon fick springa och utforska därute med ;) 
 
 
 
 
 
 
Medans jag gjorde middag nu på kvällen satte jag Melinda i matstolen och gav henne Spookis glass ;) 
 
 
 
 
 
 
Duschen nästa                                 c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0