Hot as hell!

Jisses så varmt det varit idag! Har haft ont och knapt kunnat röra mig och i lägenheten har vi haft ca 40 grader så svetten har bara runnit på både mig och Melinda trots att vi inte har gjort många knop alls. Riktigt gnällig är hon nu i värmen då hon svettas och e så sjukt varm! Hon e precis lika varm som mig =( 
 
 
 
Inga pengar och ingen bil så vi har fått sitta och svettas och imorn blir d samma sak =( Älskar värme men inte när man e strandad i en het lgh utan tillgång till pool. Stranden klarar jag inte av alls så dit ska jag inte. Önskar mig ett hus till mig och mina barn med pool och ac inomhus ;) Jag har haft konstant huvudvärk i 3 dagar pga värmen och inget hjälper hur jag än gör =( 
 
 
 
Nej nu får klagomuren hålla stängt men va tvungen att klaga lite när man inte mår så bra för ja mår oftast bra men har dagar klart som alla andra då ja inte mår så bra =( 
 
 
 
Här myser Melinda så sött med Zazzi gumman ;) 
 
 
 
 
 
 
Ville se hur Melinda såg ut efter att ha ätit själv idga så hon fick lite lite choklad fromage och ja, detta e resultatet så jag vet vad jag har att se fram emot nu på hennes kalas bla =P Hihi ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Glömde ta foto på en traktor som hon fick av sin morfar och mormor häromdan ;) En Bruder traktor minsann ;) Den brummar hon runt med här hemma med brum ljud ;) 
 
 
 
 
 
 
Har som sagt varit så hett och ja har haft så ont men nu på kvällen va d bättre så jag va ute i 2 h med Melinda då det va lite svalare ute så länge ja kunde. Hon blev klängig och trött så då fick jag gå in och duscha med henne sen lägga henne och hon somnade fort i sin egen säng minsann =) Fläkten står på högvarv nu iaf men tyvärr stänger Per den alltid när han ska gå och lägga sig.... E lite svårt att klä av sig skinnet när man svettas så mkt har jjag sagt. E mkt lättare att ta täcke på sig om man fryser. sover så dåligt och e så trött men kan inte sova mkt alls =( 
 
 
 
 
 
 
Ska försöka hitta pengar så vi kan ta oss till några vänner imorn som har pool då det ska bli lika hett imorn så kommer vi två att avlida i denna heta lägenheten då vi har nästan 40 grader och d hjälper inte med tvärdrag och fläkt alls =( På kvällen hjälper fläkten ngt iaf som tur är. 
 
 
 
Svetter torka med servetter                                 c",)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0