Calibra är hemma igen <3

Jag och melinda va och hämtade Calibras aska igår så nu är han hemma hos oss igen ;) Usch va tungt det va att hämta honom =( Gråter till och från hela tiden men nu sen igår gråter jag ännu mera =( Min älskade Calibra jag hoppas du har det bra där du finns nu med lillebror Turbo som visar dig katthimlen <3 Saknar Turbo och Calibra sjukt mkt och jag önskar ni kunde bli lika gamla som oss människor. Jag har alltid sagt att Zazzi kommer bli riktigt gammal och det tror jag fortfarande för hon är Zazzi helt enkelt ;) 
 
 
 
Calibras aska ligger i denna kartongen så jag ska hitta ngt mer hållbart att ha honom i då Turbo ligger förseglad i en metallurna. 
 
 
 
 
 
 
Dem firade Melinda på dagis igår att hon blivit 1 år gammal ;) Dem fick tårta som jag tog med mig dit till dem som vi hade på kalaset ;) Inga allergiker har dem där nu så då gick d bra med tårtan ju ;) Hon fick en liten söt orange älg från Ikea av dem i present och ett sött kort ;) 
 
 
 
Här sitter hon och chillar igårmorse innan dagis ;) 
 
 
 
 
 
 
Nu är hösten kommen med verkar d som =( Trist som bara den då vi mest har regn och massor med blåst =( Längtar tills våren redan! ;) Först längtar jag klart tills Knoddas e född sen får d gärna bli Julafton för barnens skull sen vår och värme tack ;) 
 
 
 
Älskar min familj                         c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0