Avresa imorn till Suomi ;)

Har  packat och fixat en massa idag inför resan till Finland till Pers släktingar och till mina släktingar ;) Zazzi är lämnad hos Pers mamma och en vän ska bo i vår lgh ;) Vår vän tåler inte katter annars hade han tagit hand om Zazzi gumman ;) Allt e klappat och klart in i minsta detalj minsann ;) 
 
 
 
Har fixat som en idiot hemma med allt och Per har bara suttit på röven. Hoppa shan glömmer viktiga saker han ska ha med =P Haha ;) E bättre att packa själv då jag vet att allt e med och män kan inte packa nånstans =P 
 
 
 
Hade massa mys med Melinda och Zazzi innan idag och sussade i över 1 timme ;) Jag vaknade kl 6 imorse och kunde icke somna om och min mage mådde inget bra alls =P 
 
 
 
 
 
 
Fick mina ögonbryn vaxade och färgade igår så nu e man fin igen minsann ;)
 
 
 
 
 
 
Denna fina bilden ÄLSKAR jag på Calibra & Turbo ;) Så himla fin <3 Nu får ni massa fina år i himlen ihopa mina älskade katter <3 Saknar er otroligt mkt och tänker och gråter ofta för ni betydde massor för mig och det gör ni än ;) Vet att ni vakar över mig i himlen för ni älskade mig lika mkt och vill att jag ska må bra ;) 
 
 
 
 
 
 
Natti natti Sweden                          c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0