Ätning i badkar =P

Ja vad säger man? =P Har så ont i svanken och har foglossning så jag klarar inte av att rengöra en massa på golv, stol och vägg efter Melinda när hon ätit middag då hon vill äta/kladda själv så jag satte henne i badkaret och hon blev lika glad för det =P 
 
 
 
 
 
 
Denna outfiten hon har på sig här köpte jag när jag va gravid med Melinda och nu passar den och hon blev så söt i den ;) Dock e blixten på min mobil stark så hon ser lite rolig ut med minen =P 
 
 
 
 
 
 
Va på 1 års kontroll idag och nu väger Melinda 10,8 kilo och är 77 cm lång ;) Vart tog vår bebis vägen? =O Hon fick sprutor idag med i vars ett lår så hon kan bli grinig och febrig så vi får hoppas hon inte blir det denna gången heller ;) Dem andra 2 gångerna hon fått dessa sprutor har hon inte blivit febrig men lite gnällig 1 gång bara ;) 
 
 
 
Numera får jag inte bestämma tv kanal hemma utan Melinda sköter det och nöjd satan e hon när hon håller i fjärrkontrollen ;) Här e hon helt inne i tecknat på tvn ;) 
 
 
 
 
 
 
Såg detta vackra träd på väg till BVC ;) Fräckt träd! Nån som vet vad det är för träd? 
 
 
 
 
 
 
Nu ska jag och Melinda ha fredagsmys                          c",)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0