Stå upparen Mellis ;)

Ja stå upp massor d kan hon minsann ;) Hon e överallt och ingenstans så snart får vi ha upp grindar här ;) Tur vi inte har så mkt prylar framme som hon kan ta sönder utan vi har barnvänliga saker iaf ;)



Här e hon i full rulle och tittar på tecknat i sin prinsess stol ;)



Och här har hon somnat mitt i sitt tittande ;)



Japp idag är d pyjamas dag ;) Går mamma i pyjamas får Mellis med göra det ;)

Och nu till annat ;) Min laxrosa Hibiscus blommar nu ;)



Fick lägga ner Melinda fint i sin stol/bäddstol så nu sussar hon så sött där ;) Blir middag till henne och mig sen när hon vaknat typ ;) Omelett till mig och Ris och kyckling till henne ;)

APRIL APRIL                  c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0