Höganäs marknad!

E jämt full fart på Melinda dag ut och dag in så d e inte konstigt man e lika trött som henne med hennes studsande mm =P
Häromdan stod hon och bankade på en gammal 32 tum tjock tv på sidan och PANG den rök i golvet och som TUR VA stod hon bredvid men fy va rädd och ledsen hon blev och ja va nära på att skita i byxorna! Fy om hon hamnat under den =( Mamma kallar henne nu för Pippi Långstrump då hon e stark och välter en sån klump tv! Fy va rädd ja va! Hon va länge i min famn efter det minsann! ;)
Här busar hon och slår på tvn framifrån som hon välte =P Nu är den dock säkrad från att trilla!
Och här busar hon runt i tvättkorgen =P Hon ville nog bada =)
Hon ligger inne med en cool Elvis frilla efter badet då ja ruffsar upp det *ler*
Hon brukar ofta få somna bredvid mig i vår säng och hon e så kelsjuk så hon lägger sig nästan alltid på mig och somnar som här då hon ligger på min mage ;)
Va på Höganäs marknad igår med i 3 h ca ;) Åkte dit med brorsan Linus och hans tjej Pauline ;) Det va trevligt att komma hemifrån ;) va klart hos Farmor med som bor mitt i marknaden typ och fikade och umgicks med familjen mm ;)
På bild i bakgrunden syns Linus och Pauline ;) Regnade igår när vi kom dit men när vi gick så va d minsann uppehåll ;)
Köpte en avlång silver bricka till Per med texten Melinda ;) Får ta foto på den sen ;) Så nu har vi vars en likadan fast min är i guld ;) 160 kr med gravyr d va som hittat för äkta silver ;) Köpte inget annat då där va mest onödiga ting ;) Brukar köpa strumpor men d gjorde jag för inte så längesen billigt så där e fullt ;)
Knallar och stånd i massor                   c",)

Kommentarer
Postat av: Malin - mamma till Savannah

Verkar som om eran dag vart mysig :) sjukt fina bilder på Melinda :)

2012-04-29 @ 22:27:17
URL: http://elinorsdotter.blogg.se/
Postat av: MalinOpel

Ja det va mysigt trots det trista kalla vädret men d får man ta när d e marknad ;) Tack va du e snäll och go ler

2012-04-30 @ 23:32:17
URL: http://malinopel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0