Snart 1 månad gammal ;)

Tiden går fort! Imorgon blir Melinda 1 månad ;) 4 veckor blev hon för 2 dagar sen ;) Hon är regelbunden med maten nu som tur är men hon bara hattar vid amningen så jag håller på att gå ifrån det nu. Hon kan lätt amma i 50 min per bröst per mål dvs minst 1 ½ timme per mål och det ska inte ta sån tid och skulle ja amma med henne så vilket jag gjort så hinner ja bara amma om dagarna, nätterna och inget annat. Ingenting blir som man tänkt sig =P

Vill gärna amma men det fungerar inte alls så det är bättre att gå ifrån det innan jag gräver ner mig totalt. Min hälsa e inte bra än heller men ja tar en dag i taget så ska d nog bli bättre med allt men d e jobbigt när man inte mår bra fullt ut att njuta helt och hållet. Försöker att göra det bästa av det hela varje dag iaf ;)

Tog lite foto igår på henne samt några andra foton från några dagar innan ;)











Calibra sitter som barnvakt ;)

Va ute och gick en bra tur med Melinda igår med. Det va våldigt fint väder och ja måste komma igång att röra på mig men e inte lätt när man har ont. Ska bli skönt när man e helt frisk igen så man kan må bra och njuta fullt ut ;)





One day at a time                                                c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0