Mys hos mina päron med Melinda ;)

Idag körde jag och Melinda till mina föräldrar igen ;) Pappa skulle gå igenom lite på min bil inför besiktning så jag va i munka i 6 timmar ca ;) Melinda hade mys med mamma, pappa och lite med Roger ;)









Äntligen bilder med mig och Melinda ;) E annars jag som tar foto annars ju så ja e aldrig med på bild men nu så passade mamma på att ta några bilder ;) Min goa, underbara och älskade Melinda <3

Min äldsta lillebror Roger med Melinda ;)



Och på denna bilden ler Melinda för fullt ;) Hela dagen har hon varit på väldigt gott humör och ätit med minst 3 h mellanrum ;) Duktig flicka min Melinda ;)



Nu myser pappa Per med Melinda ;) Han har ju jobbat hela dagen så han har saknat Melinda så nu fick han mysa med henne när hon vaknade *ler*

Då får jag passa på att mysa med kisarna nu                             c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0