Kusinerna på bild med Melinda ;)

Då va man i Munka igen idag med Melinda ;) Hade besiktning på min bil kl 13 i Ängelholm så ja körde klart till Munka sen ;) Köpte ett par skor då ja blivit av med dem ja hade på rea med mamma så nu behöver ja inte gå i sandaler *haha* Men det ska bli 20 plus grader nu from imorn några dagar men d får vi se hur d blir =P

Va en runda nere hos Roger & Lina med så Melinda fick träffa sina kusiner ;)

Lova med Melinda ;)



Liam med Melinda ;)



Idag hade hon en söt rosa klänning med vit tröja och vita leggings och hon va såååå söt och här ser hon ut som en docka =) Hon vaknade inte alls när ja klädde av henne ytterkläderna trots att jag och mamma flamsade runt med henne så hon såg ut såhär hur vi än gjorde *ler*



Blev en lång dag i Munka hos mina päron och det är alltid lika trevligt och skönt att komma hem till mina föräldrar ;) Och till mina syskon med klart ;)

Nej nu blir d mys med Melinda tills hon vaknar och ska ha mat                        c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0