Familj & släkt på besök ;)

Idag blev d full rulle med besök ;) Mamma och pappa kom hit med farmor en runda så fick hon se Melinda ;) Än så länge e ja inte så välmående men när ja väl mår mkt bättre ska ja ge mig iväg till farmor och besöka henne samt min moster då dem bor i samma stad ;) Sirpa, min moster kom med hit en sväng när dem andra va här så d blev en trevlig eftermiddag ;) Min ena bror Linus va med Sirpa med hit =) Sirpa hade rört ihop lite om vart ja befann mig så hon körde till Munka men där va ju ingen Malin *hihi*

Pappa med Melinda ;)





Min farmor med Melinda ;)





Vädret e riktigt fint och härligt idag och så har vi bara suttit inne =/ Men ja ska ge mig ut imorn med Melinda och gå en runda ;) Måste komma igång nu på riktigt ;) Mår bättre av att röra på sig och komma ut men e så trött till och från och mår inte bra till och från så då har man ingen energi eller ork att ens göra ngt. Vädret ska tydligen hålla i sig ett tag nu med lite sommarvärme som dem skrivit i tidningarna men d får vi se =P

Ska hålla kväll nu och försöka koppla av                                 c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0