Hold your head up high ( Nomy )

Passande låt till denna bilden med vår starka Melinda ;) hon har hållt upp huvudet redan så tidigt som på BB och har en enorm viljestyrka ;)



Hon e så himla söt när hon håller upp huvudet och ser sig omkring vår lilla Melinda ;) Hon ser ut som en säl eller delfin ibland då hon ligger som ett U många ggr *hihi* SÖTNÖT är hon ;)

Har börjat gå på nästa garderob nu med kläder till henne ;)



Ännu en bild här på henne i den alldeles för stora overallen i strl 62 =P



Man brukar ju säga Kryss i taket men här på bilden är det Kryss i himlen =)



Va bara tvungen att ta foto på det när jag såg det =P Dagens mobiler e bra med sina kameror och jag e supernöjd med min kamera på min Galaxy S2 ;) Har en digitalkamera med som e kanon och är 6 år gammal men den va dyr då och den tar grymt bra bilder mmed sin 10 optiska zoomKodak EasyShare Z740 heter min digitalkamera ;)

Kors i röven som danskarna säger                                   c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0