Feber =(

Har mått skumt i några dagar nu och ja kände mig väldigt febrig idag så ja tog tempen och visst hade ja feber =( Min normal temp ligger på 36,1 så 38,4 e mkt för min del och pall har ja legat idag =( Tur Melinda e så snäll av sig ;) Dock har hon inte sovit alls idag på dagen mer än en timme och ja hade behövt vila, sova men får ta igen det inatt. Hon sover hela nätter nu sen en vecka tbx så ja hoppas hon fortsätter med att göra det ;) Har kollat tempen på Melinda och hon har ingen feber som tur är och ja kommer kolla det ofta så hon inte får grym feber om hon skulle få feber. Håller tassarna att hon inte blir sjuk!



Här har vi lilla Melinda gumman med en fin tunika ;)



Och här ligger hon i sitt babygym ;) Hon gillar att ligga där ;)



Här ser hon väldigt ihoptryckt ut =P Hon e en liten knubbis men många bilder förvränger hur hon ser ut. D säger dem som träffat henne med att på nätet ser hon mkt större ut och d gör hon. Försöker fånga henne så som hon ser ut på bild men e inte lätt inte men skam den som ger sig ;)



Nej nu ska jag och Melinda gå och nanna kudden                        c",)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0