Somnat mitt i maten =P

Händer då och då att Melinda somnar mitt i maten =P Ser så sött ut <3





Vet inte om ja lagt ut detta foto på min blogg innan men älskar denna bilden för det ser precis ut som om en ängel fallit ner från himlen till mig ;) Hon e vår älskade ängel <3



Idag hade vi besök av en gammal kollega till mig från när ja körde morgontidningar ;) Kent och hans sambo Madde ;) Det va väldigt trevligt! Va sjukt längesen vi sågs så d va kul att ses ;) Dem har en dotter på 16 år ;) Tack för en trevlig eftermiddag ;)

Min Zazzi gumman haltar, hoppar än =( Hon verkar inte ha ont typ och beter sig som normalt men ja ska hålla uppsikt över henne och klämma och känna då och då samt att ja ska ringa olika veterinärer imorn och rådfråga. E dyrt att åka in och d kan va så enkla saker som att hon slagit i sig ( e ganska försiktig senaste året med att hoppa upp högt och e lite klumpig ) så vi får se va dem har att säga först. Vi har precis så vi kan dra oss runt som det är med pengar så ja försöker komma på hur ja ska få in pengar till veterinären.

E så sjukt dumt att dem inte har avbetalning =( Dem e medvetna om att d e dyrt att åka till dem och att folk inte åker in då dem inte har alla tusen kr på en gång så då lider djur i onödan =( Skulle ha funnits ett bättre system faktiskt. Ska göra d ja kan för att få in pengar så ja kan åka in med henne. Gör så ont i mitt hjärta att hon haltar =( Håller tassarna att d inte e ngt allvarligt utan bara en ålderskrämpa som man kan lindra med glucosamin.

Sussa sött                                c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0