Rätt buss men ändå inte *asg*

Ja jisses så förvirrad man kan va! Skulle åka buss nr 3 hem nu ikväll från Knutpunkten och ja gick på bussen. Men ja tyckte den gick lite konstiga vägar och allt längre ifrån mitt håll och d visade sig att ja gått på bussen som gick MOTSATT håll *asg* Ja har aldrig åkt denna bussen men ja har sett vart den kör när ja varit nere i stan så ja tyckte d såg skumt ut *haha* Ja pratade med chauffören och han sa att den skulle tillbaka till Knutpunkten sen på mitt håll =P

Så d blev sightseeing för oss och bra valuta för busspengarna *asg* Jisses va ja satt och flinade på bussen *hihi* Har inte åkt buss på 12 år typ sen ja fick kortet och ja vete sören vart slutdestinationen e på buss nr 3 då ja aldrig kollat det och aldrig åkt den =P

Jag gick till min kusin Helena som bor en bra bit ifrån mig och d tog 1 h att gå dit i bra takt ;) Vädret va så skönt och ja måste komma ut! Blir knäpp av att bara sitta hemma ju dag ut och dag in =P E skönt att va ute och gå när vädret e ok ;) 5 km är d iaf mellan oss ;) Tack för idag kusin Helena, Benjamin ( deras son ) Mattias och Sirpa ;) Va mkt trevligt att se hur ni bor och snacka skit ;)

Första tabben ja gjorde idag va att jag hällde kokhett vatten i en halv liters flaska och schluuurp sa det så hade den krympt till en typ fyra deciliters flaska *asg* Etiketten bara trillade av rakt ner och flaskan blev toksmal! Haha ;)







Kalla mig Tabbis *asg* E duktig på att klanta till det och röra ihop allt =P Man får sig ett gott skratt och man lever längre på det samt att livet blir mkt roligare när man inte e som man skulle *haha*

Melinda gumman e riktigt stark med nu och kan hålla sig uppe jättelänge på magen samt att hon har vid ett antal tillfällen tagit sig framåt så hon lämnar ja på golvet eller i sittern där ja befinner mig ;) Soffan går INTEm att lämna henne i alls =P Envis, stark och villig till tusen ;)



Och här ligger hon totalt utslagen =P



Nu blir d te och mys i soffan                           c",)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0