Min Älskade Dotter <3

Är sjukt så kär man kan bli i ens barn ;) Melinda e en sån underbar och fin dotter ;) Äskar henne över allt annat i denna världen och ja, hon går om kisarna och Per med stormsteg =)

Hon förgyller ens vardag i detta trista gråa vädret och får mig att må bra fullt ut ;) Hon skänker mig så mkt glädje med sitt jollrande och leende ;) Hon jollrar en hel del och håller låda och ler så mkt att man bara vill krama henne hela tiden och aldrig släppa taget ;) Älskar dig Melinda ;)

Man vet inte vad äkta kärlek är förrän man fått barn ;) Är så härligt med denna känslan med kärlek till ens eget barn ;) Obeskrivligt stor känsla som slår allt ;)

Här har jag och Melinda lite mys ;) Nybadad bebis luktar sååååå gott ;)



Zazzi är duktig på att natta Melinda ;)



Idag är det Halloween ;) Blir ingen fest för vår del, vill inte lämna bort min bebis för en fests skull =P Vill inte va ifrån henne ju! Dröjer innan ja kan lämna ifrån henne ett par timmar eller en natt. Blir till mamma och pappa isåfall när hon ska lämnas iaf ;) Där får hon all kärlek och närhet som vi ger henne ;) E så rädd om min gumma så ja kan nog bara lämna henne till dem utan att få ont i magen eller va orolig för dem kan barn och älskar barn ;) Vi e ju inte 6 helsyskon för ingenting =P Hihi ;)

Här sussar hon så sött i bilen i väntan på att bilen skulle in på besiktning ;) Hon e så sjukt söt i alla dessa fina overaller med öron och allt sött på ;) Man vill ju bara äta upp henne ;)



Happy Halloween                                       c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0