Melindas matstol inköpt =)

Då hamnade jag och Melinda på Ikea nu ikväll =) Blev matstol till Melinda och lite annat smått och gott som vi behövde ;) Syrran och Johan va med där så ja gick där med dem ;)



Vår lilla dotter börjar bli stor flicka nu ;) Hon e väldigt stadig i hela kroppen så att sitta här klarade hon galant ;) Tiden går så fort med bebisar! Jisses! Man ska verkligen passa på att njuta så mkt man kan ;)

Här har jag mys med alla mina 3 bebisar <3



Kisarna ska jämt va där jag och Melinda befinner oss ;) Så sött ;) Dem älskar Melinda och kelar och stångar henne ofta ;) Ska bli kul när hon själv kan mysa med dem ;) Mina 3 älskade bebisar <3

Dem har utfärdat klass 3 stormvarning idag, ikväll, inatt och jisses va d blåser! Flyger omkring pinnar och en massa skräp och man kommer knappt framåt i den hårda vinden! Hoppas vädret e bra igen imorn ;) Ska till Väla med Pers mamma och handla julklapp till Melinda ;) Får se va d blir för ngt från hennes farmor ;) Har lite önskningar på saker så vi får se va d blir ;) Gåstol och mobil över sängen bla ;)

Håll i hatten om du ska ut                       c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0