Höstmys ;)

Idag har jag och Melinda bara varit hemma och haft mys ;) E så rått ute och mörkt =( Usch för hösten och vintern =( Hängde upp mina lila satin gardiner i vardagsrummet idag ;) Blir lite mer liv än i bara helt vita =P Syns dock inte på bilden riktigt den lila färgen så ja tog en närbild ;)



I dagsljus ( i höstmörkrets ljus dvs =P )



Och fönstret nu ikväll med tända ljus ;)



Har mina 3 älskade Hibiscusar i detta fönstret ;) Samt ett arrangemang som ja gjort som står till höger ;) E snyggt med lite lila toner i vardagsrummet ;) Är en neutral färg som dem flesta gillar och d passar både till flicka som pojke ;)

Zazzi haltar inte så mkt längre så hon har nog bara slagit i sig när hon hoppat upp nånstans när syrran va här med Dino. Dem hatar hundar mina kisar så dem går alltid undan och spottar, river och fräser på honom. Så Zazzi har nog fått panik och slagit i sig när han kom springandes ;) SKÖNT ;) Hon är som normalt och hon haltar allt mindre och mindre *ler* Mina älskade hårbollar Zazzi och Calibra <3

Kryss i taket här! Melinda sover!!! Hon sover ALDRIG på dagen annars =P Hon har sovit i 1½ timme nu iaf ;) Hon somnade på mig när vi hade mys men ja lade undan henne för en stund sen ;) Hoppas hon sover hela natten ändå bara ;) Håller tassarna att hon fortsätter vara en duktig flicka som sover hela nätter och är så lätt och glad som hon är men man vet aldrig va som sker men man kan alltid hoppas ;)

Nu ska ja dricka te och mysa ner bredvid Melinda och kisarna              c",)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0