Halloween =)

Min äldsta lillebror Roger och hans fru Lina hade Halloween fest igår ;) Alla hade klätt ut sig duktigt ;) Här e några bilder ;)

Roger ;)



Tobias ;)



Linus ;)



Jesper ;)



Här e hela gänget på bild ;)



Mina brödrar va granna va? ;) Syrran e den rosa bebisen på bilden och hennes sambo Johan e den blåa bebisen =P Blev lite fest sugen igår faktiskt men d tar nog ett tag till innan jag, vi lämnar bort Melinda för fest ;) Vill inte va ifrån henne än ju ;) Min älskade Melinda gumman ;)

Roger & Lina ;)



Va hos mina päron igår och gick till kyrkan för att hedra minnet av min morbror Leif som dog i Maj i år =( R.I.P. Saknar dig trots att vi inte sågs så mkt senaste åren men vi har gjort så mkt kul ihopa och umgåtts så mkt. Hoppas du har det bra i himlen <3 Älskar dig morbror Laff <3

Här sitter pappa på bild med båda sina barnbarn ;)



Melinda sov ingenting på dagen igår så när vi kom hem va hon hungrig och hon däckade såhär efter att pappa Per matat henne =) Hihi =)



Idag firar jag och Per 1 år tillsammans ;) Blir inget speciellt gjort då vi inte har råd =( Får ta d en annan dag ;) Får njuta med vår Melinda istället ;)

Älskar dig Per och vår Melinda ;)

Grattis på 1 års dagen Älskling                             c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0