Faster Ingar på besök ;)

Idag har jag och Melinda umgåtts med min Faster Ingar ett antal timmar ;) Hennes och pappas kusin Ingrid va med oss hon med ;) Vi körde till Väla och satt där i 2 timmar och åt gott och snackade skit ;) Bakad potatis från Graffiti blev det med Malins blandning =P Ja gör alltid egen blandning ;) Feta ost, räkor, keso, kyckling, rödlök och ananas ;) Yummy ;)

Sen efter Väla körde vi till mina päron ;) Ingar ska bo där på ett B&B i 2 nätter ;) Så det blev en bra tur idag ;) E kul med ett festligt avbrott i vardagen sin ;) Tack för idag Ingar ;) Och Tack än en gång för outfiten till Melinda ;) ÄLSKAR den ;) Hittar inga klänningar till henne som ja gillar alls här i Sverige =(

Detta fick Melinda av Ingar ;)



E dålig på att ta bilder som vanligt men Ingar tog på mig och Melinda med sin kamera och ja tog foto på dem och Melinda så ja får be om fotona från henne ;)

Nu har Melinda somnat hos pappan sin så snart ska ja in och lägga henne sen blir d bingen för mig med =)

Hopp i loppelådan                              c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0