Ankrunda ;)

Igår va syrran här ett par timmar och vi va ute och gick i skogen här bredvid oss ( Jordbodalen ) Melinda sov lite först sen vaknade hon så ja tog upp henne så hon fick se på alla ankorna som finns där ;) Hon skrattade med hela ansiktet och pratade en massa ;)



Massor med ankor och kaniner lever här i området ;) Ska bli kul till våren när hon ser mer och e mer alert ;) Kasta bröd till ankorna bla ;) Ska bli kul när hon myser med kisarna mina med ;)

På tal om kisar så haltar Zazzi gumman med ena bakbenet idag =( Har tryckt och klämt på henne men hon verkar inte visa nån smärta men ja ska känna mer på henne senare när Per har hand om Melinda så ja kan ägna mig helt åt Zazzi. Usch, hoppas inte hon har ont =( Kan va förstoppning eller att hon slagit i sig. Hoppas bara d e tillfälligt. Är långt ifrån redo att förlora ännu en katt och speciellt inte min Zazzi =( Får hålla koll på henne och kolla henne då och då. Tyvärr e hon för gammal för försäkringen så den täckte inget så den e borta =( Ekonomin e i botten med nu så jag har inte pengar alls till veterinär =( Mår inte alls bra idag då ja såg att hon haltade =( Hoppas du blir bra igen gumman. Älskar mina kisar väldigt mkt <3

Ha en bra Fars dag allijoppan                    c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0