Vecka 28 bilder =)

Då kommer här lite magbilder i v 28  ;)







Varje torsdag går jag in i ny vecka så i helgen kommer d nog fler bilder ;)

Gjorde ett blomster arrangemang innan idag som jag ska ge bort till syrrans sambos föräldrar där ja va på middag i fredags ;) Blev ännu en gång riktigt nöjd med detta arrangemanget ;)







Ska göra ett till arrangemang som jag med ska ge bort som jag lovat bort ;) Den är halvfärdig just nu så vem vet, ja kanske blir klar med den sen idag ;)

Har planterat om en massa växter och blommor här hemma idag och pysslat lite med arrangemangen ;) Min gula Hibiscus blommar snart med så inom kort kommer det bild på den här ;)

Blåser sjukt mkt här idag men solen e iaf framme men det är alldeles för blåsigt för att va ute och gå eller ngt. Vinden e så stark och envis så det blir pyssel och städning hemma idag bara ;)

Blås nu inte iväg på er                                          c",)

Kommentarer
Postat av: Karin

Va fin du är vännen! Men visst börjar man känna sig stor nu?!

KRAM!

2011-05-25 @ 20:39:55
URL: http://mittnyalivochjag.blogg.se/
Postat av: MalinOpel

Hihi ;) Ja nu e magen liksom i vägen för en =P Hehe ;) Börjar bli jobbigt att ta sig upp numera och ligga som man vill =) Kram

2011-05-26 @ 12:25:49
URL: http://malinopel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0