Vecka 27 ;)

Tiden bara springer iväg! Nu väger den lilla ca 1 kg och är ca 34 cm från huvud till tå ;) Vissa dagar e den mer livlig än andra dagar ;) ÄLSKAR när den sparkar och rör runt i magen *ler* Sparkar nästan bara nertill för det mesta ;)





Fötterna e borta nu =P Hihi ;)

Igår efter jobb så körde jag till min moster Sirpa och umgicks med henne och hade det mysigt ;) Blev så sjukt trött så jag sov över där med och det va trevligt samt att hon behöver sällskap nu efter allt strul med Leffe. Vi alla i familjen, släkten har varit så oroliga över Leffe men han ska åka hem imorn och han mår mkt mkt bättre ;) Pga dålig information och dålig engelska därifrån så har allt blivit så himla fel!

Är trevligt att umgås med familjen och släkten tycker jag och va stöd för varandra ;) Känns skönt att kunna va till hjälp och min moster uppskattar det och jag upskattar det med och vi trivs i varandras sällskap ;) Tack för en trevlig helg Sirpa <3

Min andra Hibiscus som ja har blommar nu med ;)





Ljus ljus ljus gul med vinrött i miten ;) Har bara 3 st olika Hibiscus växter med 3 olika färger, har haft 8 olika färger innan ;) Dem är så himla vackra och dem trivs där jag bor oavsett vart jag bor ;)

Har haft skrot väder nu nästan hela veckan med kalla 10-15 grader typ bara =( Igår regnade det en del och åskade till lite och det har kommit lite regn idag med men efter regn kommer ju solsken *ler*

Ha en skön söndag                                            c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0