Vecka 25 ;)

Då va det dags för nya bilder på magen ;) Tiden går sjukt fort!





Ser knappt mina fötter nu ju =P Tur man inte ska ha mage hela livet för d hade jag ALDRIG stått ut med =P Man ser ju ingenting under magen och rörelseförmågan blir snabbt försämrad men detta e för en god saks skull så då kan jag njuta av det ;)

Har bara legat inne hela dagen och varit grymt off pga denna förkylningen som totalt slagit ut mig =( Normalt sett klagar ja inte på förkylning men nu e ja riktigt dålig och har ingen ork och mår som en gnu =/ Hoppas det ger med sig snart innan ja blir knäckt! Synd det inte finns meducin mot förkylning så man kan bli botad! Vill kunna va ute i värmen och njuta men orkar inte och mår skrot =(

Kisarna e lika slut som mig tydligen då dem legat bredvid mig typ hela dagen ;)



Glad 1 Maj allesammans                           c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0