Tröttisar ;)

Mina 2 älsklingar ligger bredvid mig här och sussar så sött och jag är med trött som bara den så jag lär nog somna en sväng snart jag med ;) Går i perioder med tröttheten trots att jag äter järn tabletter. Men sover halv dåligt pga förkylningen och bebisen. Får ha några powwr naps då och då under dagarna så jag kan orka ;)



Ska bara va hemma idag och koppla av och ta d lugnt ;) Stressar och är igång för mkt med diverse saker så jag behöver vila lite med och d känns i kroppen att ja behöver mer vila =P E inte van vid att vila så mkt utan jag vill kunna vara igång ju ;)

Have a nice day                                                        c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0