RIP Morbror Laff <3

Igårkväll svensk tid 17.45 gick min morbror bort efter en sjukdom =( Han blev bara 45 år gammal =( Hoppas att du har det bättre där du är nu Laff <3 Leif hette min morbror och dem senaste 7 åren har han varit bosatt på Filippinerna med sin fru sen 6 år tbx och deras son som blir 3 år nu i Augusti. Det va ett par år sen ja träffade honom sist med =(

Innan han flyttade utomlands så hade vi väldigt bra kontakt och umgicks ofta. Har många fina minnen med min morbror som alltid kommer att leva kvar i mitt minne och i mitt liv  för alltid. Familjen och släkten har alltid stått mig nära.

Idag va jag hos Ukki och Mummo och tröstade dem. Mamma och min moster va där med och tröstade sina föräldrar och fanns till hands. På fredag ska vi ha minnes stund för honom hemma hos Ukki och Mummo så jag kör dit efter jobbet.

Fick denna tråkiga nyheten när ja va på en tjej kompis 30 års fest men som tur va så lyckades jag hålla skenet uppe tills jag kom hem till Min Per och mina 2 hårbollar till katter.

Vila i frid Morbror Laff <3

Hade riktigt trevligt på festen igår hos min vän Katja iaf trots allt. Tack Katja för en underbar fest och Grattis än en gång på dig gumman ;) Tog bara några få bilder på festen så här kommer dem ;)





Hennes underbara son Lucas och bredvid sitter Ronja som är dotter till en kollega till henne ;)



Ett riktigt bra live band hade hon med på festen som är nära vänner till henne ;)



Duktigt urkass bild dock =P Mobilen tar inte så bra bilder i mörker =P

Mitt i en långdans så rök en Marschall över mitt ben =P



Såg ju skadad ut med blod färgen *haha*

Vädret idag har inte varit bra alls i princip. Massor med regn och åska med blixtar på det i massor! Tog några få bilder på den mörka himlen hos Ukki och Mummo och på fina vovven Isa ;)











Nu har man kommit hem och landat i säng soffan och ska bara koppla av och se om man kan sova ngt inatt. E så jobbigt för man vet inte vad man ska göra eller hur man ska hantera det =( Han blev begravd imorse kl 08.00 svensk tid. Det är ett fattigt land utan kylrum mm så dem begravs väldigt fort därnere efter att dem har dött.

Är så skönt att han slipper lida mer och att han inte ligger i respirator eller annat som håller honom vid liv trots att det inte blir bättre och att där inte finns ngt att göra. Där fanns ingenting alls att göra åt honom =(

Rest In Peace Laff, du finns alltid i våra hjärtan                           c",)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0