Mys söndag i Bjuv ;)

Förmiddagen började med att Linus och hans tjej Malin kom hit ( Linus är min näst yngsta lillebror ) sen efter ett tag drog vi 4 till Bjuv till syrran och Johan för vi skulle grilla och umgås ;) Det va lite väl blåsigt väder igår men solen va framme så det va inte så sjukt kallt ändå ;)

Galningarna Johan, Linus och Malin badade i 15 grader varmt vatten =P Och Dino med klart han badade massor! ;)

Blev att Kajsa slingade mitt hår med så där blir lite mer liv i det ;)





E så kass på att ta bilder numera =P Filmade när Dino badar men blev inte klok på hur man lägger upp det här på bloggen så ja kommer lägga till det i en länk här istället på Länkar ;)

Bild på mig med nya färgen kommer i dagarna när jag lyckats ta ett foto på mig ;) Blev lite blondare slingor men tokblond blev jag inte men ljusare ;)

Är underbart väder idag så vi får se va som sker idag                               c",)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0