Mys i Bjuv sen i Mörarp ;)

Körde till syrran igår förmiddag och hade mys i solen i deras trädgård hela dagen ;) Maria kom med sin dotter Elizia och Mona kom med sina 2 barn Olivia och Wille ;) Vädret va sisådär varmt så det blev inget bad för min del =P Kajsa, Olivia och Dino badade dock *knäppisar* 16 grader kallt vatten ju =P

Här har vi Olivia och Elizia på bild ;)



I bakgrunden skymtar vi Maria, syrran och Mona ;)

Monas 2½ månad gamla Wille ;)



Han ligger och sover i Johans knä här ;)

Sen på kvällen skulle dem till Johans föräldrar på middag då hans pappa blir 61 så ja körde dem dit och det slutade med att jag blev där på middag ;) Riktigt god husmanskost och goda efterrätter mm *mums* Tack Jan Erik och Gun Britt för en god middag och trevlig kväll ;)

Jan Erik älskar att pyssla i trädgården och här  kommer lite bilder på deras fina damm ;)









Lite skymtar av alla fiskarna ;) Han har ca 50 guldfiskar här och lite karpar ;)



Vädret ser ut att bli anon idag med men ja får hålla mig hemma då ja ska på 30 års fest hos Katja ikväll kl 17 ;) Hoppas bara vädret e kanon imorn med så ja kan ge mig ut till syrran igen för en heldag i trädgården eller ngt *ler* Sitter helst inte i en lägenhet på sommaren utan ja e hos folk med hus och trädgård och njuter i den fria naturen där ;) Har inge frihet i en lägenhet alls eller trädgård =P

Sola lugnt                                       c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0