Mors dag arrangemang ;)

Har idag gjort ett arrangemang som Per Baby ska ge till sin Mamma imorn på Mors Dag ;) Ett enkelt men snyggt arrangemang fick jag ihopa ;) Ska få ihop ngt till min mamma med tänkte jag ;) Jag och Tobbe ( en av mina brödrar ) va iväg och handlade Mors Dag present till Mamma innan idag ;) Mamma behöver piggas upp lite med nu då hennes bror gått bort ju =(

Det går i vågor med det här gråtandet efter saknaden av Morbror Laff =/ Han bodde 7 år på Fillipinerna dock men vi har umgåtts så sjukt mkt innan han flyttade utomlands och vi har många minnen av honom ;) Bla låten Life is life med Opus där både jag och Laff skrålade : Leif is Leif =) Den spelade vi ofta när vi festade eller umgicks ;) Hoppas han finner frid där han är nu och mår bra ;) Älskar dig och kommer aldrig att glömma dig Morbror Laff. Vila i frid <3





Nu ska jag hålla kväll och mysa                                  c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0