Min nya hårfärg =P

Tog en bild idag på min nya blandade hårfärg ;) E lite ljusare nu iaf ;)



Ja va ju riktigt mörk innan i håret =P Vill ha mitt ljusa hår igen men d kommer tids nog ;) Sommaren lär göra sin del av blonderingen på håret iaf =) Trivs bäst i blont hår men e skönt och kul att färga d så mörkt som jag har haft det då och då samt klippa kort ;) Man behöver förändring ibland ;)

Vill ha långt hår nu igen och det växer så det knakar nu ;) Behöver klippa topparna med nu dock så d får ja ta i dagarna ;) Måste lämna in min mob med =( Igen =( Vil inte va av med den i mer än en vecka typ, sist va den borta i 2 månader =( Orka =(

Going down the drain with all this rain                                             c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0