Min laxröda Hibiscus blommar nu med ;)

Nu blommar min tredje Hibiscus ;) Laxröd och den är såååå liten i blomman jämfört med dem 2 andra jag har ;)



Dem andra 2 kommer nu här i repris så kan man se storleks skillnaden =P





Ganska stor skillnad på dem japp ;) Finns så många olika färger på dem och jag skulle vilja ha den som e knall orange samt den som är knall gul sen en lila ;) Gillar inte dem dubbel bladiga utan det ska va dessa enkelbladiga blommorna för dem är finast ;)

Idag blir bara en slappe dag. Vädret suger så det blir mys dag och Per e ledig idag med ;) Ska väl snart dammsuga sen duscha så man får gjort ngt vettigt iaf =P Slänger väl igång en film senare skulle ja tro ;) Ska busa och kamma kisarna lite med och klippa hårtussar på Calle bus =P Zazzi får aldrig såna hårtussar men Calle får det ofta. Skulle vilja raka dem delvis men det gillar inte Per =P Jävla ägg =P E skönt för dem nu när det är varmt ju och dem gillar det med för ja har rakat dem förr och dem blir mkt piggare och studsigare samt dammar mindre vilket är ett stort plus i kanten *ler*

Have a nice week                                      c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0