Kisemys =)

Mina kisar e duktiga på att samsas om att va keliga ;) Calibra e tok kelig på morgonen och Zazzi e tok kelig på kvällen så det är skönt ;) Älskar mina hårbollar ;)

Här e Calle på morgon kvisten med mig ;)



Zazzi kommer alltid när ja ska gå och lägga mig och då kan det se ut såhär ;)



Har varit hos barnmorskan idag och gjort Glukos behandling. Många har sagt att det är riktigt äckligt och sött men man ska ha med sig en citron att klämma i drickan så smakar det bättre och det smakade bra. Dock fick man ej äta 8 timmar innan eller dricka så man va lite illamående då man va hungrig =P Skulle sen sitta i 2 h innan dem tog prover och mitt prov va bara bra samt mitt urinprov och den lilla växer  som den ska och hjärtat lät jättebra mm ;)

Nästa gång ja ska besöka barnmorskan blir den 1 Juni då vi ska på profylax kurs ;) Om inte Pers schema ändras så ska han med då. E viktigt att han följer med då det är han som ska stå vid min sida när det väl gäller ;)

Ska gå till lite läkare med för att röntga mitt bäcken i v 36 mm för att se om min kropp klarar av en vaginal förlossning pga min rygg skada och min skolios skada som ja fick i bil olyckan för snart 9 år sen. Tiden går sjukt fort! 9 år sen blir det nu den 12 Juni! Vill föda vaginalt, vill inte ha kejsarsnitt så vi håller tassarna att det går vägen ;)

Har dåligt väder här idag med =( Moln och blåst men tempen visar runt 15 plus grader. Saknar solen så man kan va ute och njuta och må bra fullt ut ;) Har lyckats bli av med min förkylning med men nu e Per tok förkyld och har riktigt ont i halsen så han e helt slut efter jobb och på jobb men han vill inte va hemma. Han blir bara sämre av att jobba men det är hans val och man blir ju inte hemma för vad som helst ju. Så länge inte han har feber så fungerar det men han e väldigt dålig =( Stackaren =( E ju värre än att föda barn säger han. Haha! Män e så roliga när dem e sjuka =P

Haj haj                                       c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0