Jätte blomman på min Hibiscus =)

Min ena Hibiscus blommar igen och denna blomman är STOR som bara den ;) Dem trivs riktigt bra hos mig i söder fönster ;)



Kolla bara in storleken jämfört med min hand ;) Riktigt fin ;) Har 2 andra färger till i Hibiscus familjen ;) Har haft 7 olika färger som mest ;)

Hittade tuffa klockor innan som heter S.T.A.M.P.S. ;)



Man kan ha dem på väggen, som armbandsur och i ett halsband ;) TUFF varning tycker jag och dem finns i diverse utföranden på www.stamps.se =) 229 kr st kostar klockorna sen kan man välja till armband och halsband som man kan fästa dem i ;) Fanns några få sidor spå nätet med som sålde dem som www.houseofjammi.se.

Flowers gives powers                                            c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0