Halvdag med Mamma och Jesper ;)

Idag har jag umgåtts med mamma och med min minsta bror Jesper ett par timmar här i Hbg ;) Gick lite i stan och vi va hemma hos mig och Per med en sväng och bråkade med kisarna *fniss* Jesper fick av sin tandställning idag =) Är trevligt att umgås med familjen och bara va ;)

Sasse och Ia ( ett par ja känner ) blev föräldrar idag 08.10 till en liten sjukt söt Simon ;) GRATTIS till er än en gång ;) En annan vän till mig blev mamma den 22 Maj till en pojke som ska heta Leo ;) E värsta babyboomen nu tycker jag med folk som ska ha barn *ler* Båda mina vänner fick sin första precis som jag ska ha i Augusti ;)

Vi ska på profylax imorn för första gången så får vi se vad d e för ngt ;) Ska bli trevligt ;)

Vädret idag har varit ca 25 grader men det har varit lite för blåsigt dock men d svalkar skönt iaf ;) Hade tänkt åka ner till stranden nånstans annars vi 3 och bara glassat men d kommer fler dagar ;) På torsdag ska ja till mina päron för Linus min näst minsta lillebror ska laga Pers traktor oj förlåt, volvo =P

Fick en söt bild på Lova när jag va i Munka hos mina päron i söndags och firade Mors Dag ;)



TITTUT =)

Nej nu ska ja pyssla lite arrangemang och städa                                   c",)

Kommentarer
Postat av: L & R

vilken fin bild på vårt lilla troll=)

2011-06-01 @ 21:39:23
Postat av: MalinOpel

Javisst blev hon söt! =) Ska skicka bilderna till er ;)

2011-06-02 @ 08:17:48
URL: http://malinopel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0